DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 21.03.2015 13:30:19 

Hell Riders - vítejte

Rady‚ tipy a triky!

Vítejte na stránce hellriderscech.wbs.cz v sekci Rady‚ tipy a triky!

 

 

Tato rubrika byla založena na přímou žádost Vás členů. Podílejte se na její tvorbě tím, že nám budete sdělovat co byste v ní chtěli najít!

 

 

 

 

 

 

 

 

Věž démonů,aneb JAK SE CHOVAT

Za prvé je třeba si říci proč do věže chodíme a kdy tam chodíme.

Vstup do Věže démonů je umožněn jen postavám od levlu 40! Teleportovat se až k věži potom mohou pouze hráči s levlem vyšším než 60. Ostatní (pokud se nemohou transportovat za svým partnerem nebo použít pergamen návratu z Item shopu)čeká zdlouhavá cesta Chrámem Hwang.

Co obvykle vede naše kroky do Věže démonů? Je to buďto plnění úkolu, cesta za metiny nebo bossy, ale zdaleka nejčastěji se jedná o cestu ke kováři!

Proč ke kováři tak pracně? Ten ve věži totiž, na rozdíl od svého kolegy z města, nevyžaduje k vylepšování ingredience. Tedy předměty jako perly, mušle, hadí ocasy+, atd. Šance na úspěch je však stejně nízká jako u kováře ve městě a proto je třeba se připravit i na možnost, že si místo vylepšení předmětu jen uděláte místo v inventáři!

Nebudeme zde rozebírat co všechno za příšerky na Vás ve věži číhá, řekneme si jen „JAK SE CHOVAT“ abychom v ní přežili!

Důležitá fakta:

  1. Pro výstup ke kováři (6. Patro) je třeba mít v týmu silného hráče (nejčastěji to bývá war-mentál), který tzv. „potáhne“ 5. Patro.
  2. Zejména u hráčů nižších levlů je třeba aby se podrobili rytmu týmu se kterým vystupují a poslouchali rady zkušenějších harcovníků.

 

1.patro:  Tady je to ještě sranda. Je třeba jen rozbít metin tvrdosti. POZOR! V tady je poslední možnost utvořit skupiny. Také v případě úmrtí zde ještě můžete zvolit možnost „ve městě“. Ve vyšších patrech by jste se po zvolení této možnosti ocitli skutečně ve městě!

2.patro: Pro postup do dalšího poschodí je třeba pozabíjet vše co se hýbe.

3.patro: Zde je to stejné jako v patře druhém. Je třeba každé ruky.

4.patro: V tomto patře začínají platit ona zvláštní zažitá pravidla, kterými je třeba se řídit. Poté co se zde objevíte je místnost zcela prázdná až na jeden metin ďábla. Je nezbytně nutné aby tento kámen ničil jen jeden hráč!!! Po jeho zničení se dotyčnému v chatu objeví sloupec čísel. Jedná se o souřadnice. DRUHÉ ŠESTIČÍSLÍ OD SPODA jsou správné souřadnice. Je nejlepší napsat je do veřejného chatu aby je všichni viděli. Po zničení prvního kamene se objeví několik metinů pádu. Souřadnice označují pravý kámen metin, po jehož zničení postoupíte do dalšího patra. Jeho likvidaci si většinou berou na starost silnější hráči. Ostatní si zpravidla „rozeberou“ ostatní metiny.

5.patro: OKAMŽITĚ KE ZDI! Koně pryč a postavte se k nejbližší stěně. Tady už je fofr. Nejsilnější hráči vyrazí a začnou příšery stahovat do jednoho chumlu. Ti co si troufají, jim potom vyrazí na pomoc. Jak mile začnou nepřátelé ubývat, vrhnou se všichni opěk ke stěně. ZAPOMEŇTE na sbírání dropu! Může se stát, že se začnou objevovat další nepřátelé (to se zde opakuje stále dokola) a vy je „přitáhnete“ sebou k ostatním. Tedy žádné výlety, zbytečná pošta tipu „Hele, jaká kniha?“, tady to chce DISCIPLÍNU!!!  POZOR! Pokud se zúčastníte bojů může se stát, že se vám povede sebrat „Klíčový kámen“. Ten musíte neprodleně z inventáře přetáhnout na „Pečeť“. Pět pečetí je pět sloupů po obvodu místnosti. Máto ale opět své ALE! Pokud se jedná o poslední pátou pečeť je před jejím otevřením třeba ostatní upozornit aby nasedli na své koně! Pokud tak neučiní, pravděpodobně bude celá skupina ze šestého patra vyhozena! Celá tato show se odehrává v časovém limitu!

6.patro: Je trochu klidnější lokalita. Je opět třeba pobít všechny příšerky. Pozor na Bosse! Ten je na řadě až jako poslední. JE bezpodmínečně NUTNÉ aby před jeho likvidací bylo patro naprosto „čisté“! Podle toho v jakém místě je zabit se objeví zbrojíř, platnéř nebo klenotník. Ten vám umožní vylepšit jednu věc.

7.patro: Do sedmého patra vás může pustit jen hráč s levlem 75+. V něm najdete metiny smrti. Po zničení posledního z nich se vyrojí zatím nejsilnější potvory a metin vraždy. Při jeho zničení vypadne stará bedna a v ní může, ale také nemusí být mapa sluje Zin! Pokud vypadne máte cestu do sedmého patra volnou. Pokud ne objeví se další metin vraždy a začínáte znovu.

8.patro: Další patro, další potvory. Úkol je jasný zabíjet, dokud nevypadne klíč k Zin-Bongin. Ten otevírá cestu do patra číslo 9.

9.patro: Patro jež obývá boss Zubatá s kosou! Jako v případě šestého patra, je třeba zabít bosse až jako posledního. Po zabití „zubaté“ vás hra transportuje před věž a jede se nanovo.

 

7.,8. a 9. Patro tu popisujeme jen zkratkovitě. Pohyb v nich je obtížný, nepřátelé silní a je pravděpodobné, že většina z vás se tam hned tak nedostane.

Carlosek


Chrám Hwang


 

Jak se chovat v bitvě?!

Nedávné události mě nutí, vysvětlit na těchto stránkách jak se chovat během boje, ať už se jedná o bitvu cechů, říší, nebo jen PVP souboj!

Takže fakta!

Bez ohledu na typ události (bitvy), platí vždy několik pravidel:

1. V cechovní bitvě nepotřebuji skupinu! Poku nebyla skupina utvořena před začátkem boje, nebudeme během válečné řeže skupinu zakládat. Totéž platí o obchodování a vůbec všech aktivitách, kterými ostatní ohrožujete! Není nic horšího, než když bojujete s nepřítelem a ve chvíli nejméně vhodné se vám ve výhledu otevře obchod, nebo nabídka přátelství!

2. Kůň překáží! Pokud nebylo předem domluveno jinak, nebo pokud nejste schopni bojovat jen jeden proti jednomu, koně odvolejte! Je přímo k vzteku, když musíte jít na nepřítele třeba ve třech a mezi vámi se neustále plete něčí kůň. Dochází potom zbytečně ke ztrátám kouzel a útoků, protože stojíte od cíle příliš daleko. 

3. Proč (ne)pomáhat soupeři?! Toto pravidlo platí především v cechovních bitvách, v nichž je důležitý bodový zisk. Proto pokud se přihlásím do hry a vidím, že nedokážu čelit soupeři a nemohu být v boji ostatním nijak prospěšný, popřípadě se síly nepřítele zaměří na mě jako na nejslabší článek, na nic nečekám a IHNED se odhlašuji. Hráči, kteří nedokážou "překousnout" svou hrdost a nechtějí z bitvy utíkat, potom jen umožňují nepříteli snadný bodový zisk!

4. Potlačte svou hrdost! Naučte se poslouchat starší (myšleno herně starší-vyšší levly). Reagujte pružně na situaci a poslouchejte povely!

5. Na střed! Toto pravidlo se týká boje v aréně pro cechovní bitvy. Nesnažte se bojovat na cestách, kde umožníte šikovnému nepříteli, aby vás z koně "zarážel" do textury. Snažte se ohnisko boje přenést do středu arény, kde je větší prostor a nepřítel tak přichází o taktickou výhodu. Více prostoru na bojišti = snažší přístup k nepříteli!

Carlosek



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Webová stránka byla vytvořena pomocí on-line webgenerátoru WebSnadno.cz